480 Nm (xtuner 567 Nm) ——-> 587 Nm
Τα 2.5 5κύλινδρα TFSI γνωστά για τις επιδόσεις και την αξιοπιστία τους. Ακόμα και πλήρως εργοστασιακά χωρίς περιφερειακά μπορούν να αποδώσουν πολύ καλά με μόνο ίσως μειονέκτημα το κακό Intercooler για αυτό το μοτέρ. Το όμορφο RS3 εξοπλίζεται με τον DAZA κινητήρα, είναι πλήρως εργοστασιακό και κάνει χρήση 98/100 RON βενζίνης. Ήταν ήδη προγραμματισμένο και δυναμομετρήθηκε στα 427 μόλις άλογα, ενώ είχε crackles τα οποία όμως παρουσιάζανε “λόξιγκες” και rev hanging στο άφημα του γκαζιού. Χρόνια τώρα προγραμματίζουμε αμάξια που φέρουν ήδη πρόγραμμα, έτσι ξέραμε οτι με πραγματικό custom remap θα δει καλύτερη διαφορά! Πράγματι καταφέραμε να το πάμε στους 479 ίππους ενώ η καμπύλη ροπής κρατάει απο τις 3.700 μέχρι και τον κόφτη πάνω απο 2 κιλά επάνω απο το υπάρχων πρόγραμμα. Να σημειώσουμε οτι πάντα δίνουμε έμφαση στις θερμοκρασίες καυσαερίων και IAT!