250 Nm ———> 355 Nm
Τα 1.6 TDI VAG μοτέρ τα έχουμε εξελίξει απο 1ο στάδιο μέχρι και με υβριδικά turbo ή και turbo από 2.0 TDI. Ο νικητής της κλήρωσης του Dynoday που οργάνωσε πρόσφατα το Kontres-Dragster ήρθε να εξαργυρώσει το δώρο του! Το όμορφο Golf VII φοράει τον CXX κινητήρα με τους 115 ίππους! Πάντα κάνουμε έναν καλό προέλεγχο για τη σωστή λειτουργία του κινητήρα. Το Golf μας ήρθε έτοιμο για 2ο στάδιο με πιο ελεύθερο Downpipe και ελεύθερο φίλτρο! Φάνηκε και απo την εργοστασιακή δυναμομέτρηση οτι θα αποδώσει πολύ καλά μιας και έβγαλε 118 ίππους και 272 Nm ροπής με τα περιφερειακά που φοράει. Μετά τον προγραμματισμό και πάλι εντυπωσιακά έφτασε τους 150 ίππους με τη ροπή στα 355 Nm, ενώ να σημειώσουμε οτι πάντα δίνουμε έμφαση στις θερμοκρασίες καυσαερίων οι οποίες και είναι πολύ χαμηλές!