350 Nm ———> 444 Nm
Έχουμε μεγάλη εμπειρία στα στα BMW μοτέρ με πολύ καλά αποτελέσματα μιας και είναι απο τα πιο αξιόπιστα στον χώρο! Το 2.0 N20 είναι αρκετά αξιόπιστο αν υπάρξει προσοχή στη καδένα χρονισμού και συχνός έλεγχος στα μπεκ, ειδικά στη “μικρή” έκδοση των 184 ίππων! Από εκεί και πέρα δεν θέλει μεγάλη πίεση και κατα συνέπεια ροπή μιας και δεν αντέχει τόσο όσο το μεταγενέστερο B48! Το όμορφο 428i είναι πλήρως εργοστασιακό και ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να του δώσει μια πνοή παραπάνω με stage 1 αλλά και με προγραμματισμό σασμάν της,για προστασία σασμάν απο ροπή, γρηγορότερες αλλαγές, προσθήκη Launch control κ.α.! Έφτασε τους 281 ίππους απο τους 248 εργοστασιακούς ενώ η ροπή στα 444 Nm απο τα 374 Nm εργοστασιακά! Πάντα με απόλυτη ασφάλεια και εργοστασιακή λειτουργία στον Ν20 κινητήρα!