350 Nm ———> 462 Nm
Έχουμε μεγάλη εμπειρία στα στα BMW μοτέρ με πολύ καλά αποτελέσματα μιας και είναι απο τα πιο αξιόπιστα στον χώρο! Το 2.0 N20 είναι αρκετά αξιόπιστο αν υπάρξει προσοχή στη καδένα χρονισμού και συχνός έλεγχος στα μπεκ, ειδικά στη “μικρή” έκδοση των 184 ίππων! Από εκεί και πέρα δεν θέλει μεγάλη πίεση και κατα συνέπεια ροπή μιας και δεν αντέχει τόσο όσο το μεταγενέστερο B48! Το όμορφο 428i εξοπλίζεται μόνο με ελεύθερο καταλύτη 200 cpi και downpipe, κατά τα άλλα είναι πλήρως εργοστασιακό! Aνέβηκε στο δυναμόμετρο για προέλεγχο καλής λειτουργίας και το βρήκαμε άψογο και έτσι προχωρήσαμε στον προγραμματισμό! Έφτασε θεαματικά τους 297 ίππους με ροπή στο peak τα 462 Nm! Τέλος περάστηκε το stage 3 πακέτο της xHP στο 8τάχυτο κιβώτιο,για προστασία σασμάν απο ροπή, γρηγορότερες αλλαγές, προσθήκη Launch control κ.α.!