240 Nm ——-> 354 Nm
Το Mini φοράει τον N14/ Prince κινητήρα 1.6 Τurbo, απο την κοινοπραξία της BMW με την Peugeot/Citroen. Το μοτέρ αυτό αποδίδει μεν, αλλά έχει τις ιδιαιτερότητές του και θέλει πάντα πολύ καλή και σωστή συντήρηση από επικαθήσεις στις βαλβίδες εισαγωγής και συχνό έλεγχο στο χρόνισμα, στον μεταβλητό και στις ηλεκτροβαλβίδες πίεσης! Ξέρουμε οτι δεν είναι από τα πιο αξιόπιστα, θέλει πολύ προσοχή στον τρόπο οδήγησης και δεν το πιέζουμε στις ρυθμίσεις. Το συγκεκριμένο Mini φοράει Turbo απο Works, ελεύθερη εξάτμιση απο το downpipe και πίσω, εισαγωγή αέρα και fmic! Την πίεση διαχειρίζεται η εργοστασιακή Ν75 και στο τελικο αποτέλεσμα βγάλαμε 262 ίππους, με μέγιστη ροπή 354 Nm με αρκετή διάρκεια όπως φαίνεται και στο δίαγραμμα. Τέλος μπήκαν ελαφρώς “crackles” στις χαμηλομεσαίες στροφές!