260 Nm (measured 266 Nm) ———> 321 Nm
Τα Mercedes A160d των 90 ίππων με τα A180d /CLA180d των 110 ίππων μοιράζονται ακριβώς τον ίδιο 1.5 Τurbo Diesel Renault κινητήρα με διαφορετική εργοστασιακή χαρτογράφηση. Έτσι μόνο με προγραμματισμό και τα 2 μοντέλα φτάνουν με ασφάλεια τους 130-135+ ίππους ανάλογα τη συγκέντρωση που υπάρχει στο φίλτρο μικροσωματιδίων dpf. Το πλήρως εργοστασιακό CLA180d βρέθηκε με το φίλτρο μικροσωματιδίων καθαρό μεν και απέδωσε 112 ίππους, αλλά με μια “κοιλιά” όμως στις χαμηλές στροφές, όπως φαίνεται στην εργοστασιακή δυναμομέτρηση. Με Logs διαπιστώσαμε οτι υπολειτουργούν σε εκείνες τις στροφές τα VNT της τουρμπίνας, κάτι που οφείλετε συνήθως στην ηλεκτροβαλβίδα πίεσης ή στα ίδια τα μεταβλητά. Ενημερώνοντας τον ιδιοκτήτη το προγραμματίσαμε μιας και δεν επηρεάζει τον προγραμματισμό, χρειάζεται όμως αλλαγή για να εξομαλυνθεί το φαινόμενο μιας και αφορά την πίεση του Turbo.