330 Nm ——-> 372 Nm
Πάντα προτείνουμε στους πελάτες το αμάξι να είναι άρτιο μηχανικά, να μην έχει απώλεια απόδοσης ή οτιδήποτε άλλο που θα εμποδίσει τον σωστό προγραμματισμο, καθώς υπάρχει περίπτωση το φαινόμενο να γίνει ακόμα πιο εμφανές. Τα επαγγελματικά έχουν και αυτά ψυχή ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση μιας και πρόκειται για έναν ακόμα detuned κινητήρα της VW. Το Amarok με τους 122 (CNFA) και 140 ίππους (CNFB) φοράει τον ίδιο ακριβώς 2.0 TDI Κινητήρα. Έτσι με έναν προγραμματισμο πάμε στα 170-175 άλογα με άφθονη ροπή! Το συγκεκριμένο Amarok είχε αποδώσει με το ζόρι 100 ίππους και είχε εμφανή μηχανικά προβλήματα. Έτσι δεν προχωρήσαμε στον προγραμματισμό αλλά στην υπόδειξη του τι μπορεί να φταίει με Logs Ο μερακλής πελάτης τα διόρθωσε όλα και έτσι ξαναήρθε για να κάνουμε το πρόγραμμα όπως πρέπει. Τελικό αποτέλεσμα καλύτερο και απο το αναμενόμενο αφου το Amarok απέδωσε 179 ίππους!