270 Nm ———> 415 Nm
Έχουμε μεγάλη εμπειρία στα στα BMW μοτέρ με πολύ καλά αποτελέσματα μιας και είναι απο τα πιο αξιόπιστα στον χώρο! Το 2.0 N20 είναι αρκετά αξιόπιστο αν υπάρξει προσοχή στη καδένα χρονισμού και συχνός έλεγχος στα μπεκ. Από εκεί και πέρα δεν θέλει μεγάλη πίεση και κατα συνέπεια ροπή μιας και δεν αντέχουν τόσο όσο το μεταγενέστερο B48! Το όμορφο 520i εξοπλίζεται μόνο με ελεύθερο καταλύτη 200 cpi στο εργοστασιακό downpipe και είναι κατά τα άλλα πλήρως εργοστασιακό! Ανέβηκε στο δυναμόμετρο για προέλεγχο καλής λειτουργίας και το βρήκαμε άψογο, να αποδίδει τα άλογά του! Μετά τον προγραμματισμό, έφασε θεαματικά τους 254 ίππους με ροπή να αγγίζει τα 415 Nm στο peak, με 37 βαθμούς κελσίου στο χώρο του δυναμομέτρου. Στις 5.500 στροφές ενεργοποιήθηκαν χάρτες ασφαλείας λόγω μεγάλων IAT (θερμοκρασίας εισαγωγής αέρα) και έτσι ο εγκέφαλος έκοψε πίεση για προστασία. Δεν απενεργοποιούμε ποτέ τέτοιες δικλείδες ασφαλείας και δεν κυνηγάμε τα απόλυτα άλογα. Προέχει η σωστή και εργοστασιακή λειτουργία!