optimised for 95 RON
Το A4 B7 DTM είναι Quattro και εφοδιάζεται με το 2.0 TFSI EA113 1ηε γενιάς TFSI που συναντάμε πολύ στα Golf V Gti, Leon FR, Octavia vRS κ.α. Το Audi φοράει Κ04064, downpipe, cooler και πρόγραμμα το οποίο δεν ικανοποιούσε τον πελάτη. Το δυναμομετρήσαμε όπως ήταν και απέδωσε κοντά στα 280 άλογα με αρκετά χαμηλή ροπή αν και ανέβαζε πίεση το αμάξι. Απο τα Logs φάνηκε οτι μεταξύ άλλων, έκλεινε η πεταλούδα ενώ η εργοστασιακή Ν75 που διαχειρίζοταν την πίεση έκανε σκαμπανεβάσματα. Το κάναμε εργοστασιακό, είδαμε οτι λειτουργεί υποδειγματικά και προχωρήσαμε σε σωστό προγραμματισμό επάνω στο δυναμόμετρο. Φτασαμε τους 324 ίππους με τη ροπή πλέον στα 490 nm στο peak, με απροβλημάτιστη εργοστασιακή λειτουργία σε όλο το φάσμα. Καθόλου άσχημα για τέτοιες ζέστες και απλή βενζίνη 95 RON. Σύντομα με φουλ περιφερειακά 2ου σταδίου, όπου τα συγκεκριμένα μοντέλα τα πάμε 360-370 ίππους, πλήρως εργοστασιακά.