optmised for 98 RON
Στα R53 τη τελευταία δεκαετία τα ρυθμίσαμε απο 1ο στάδιο μέχρι πλήρως custom setup με Turbo αντί Κομπρέσσορα, πολύ μεγαλύτερα μπεκ, άλλους map sensors και χαρτογράφηση για μείωση θερμοκρασίας ψυκτικού! Το συγκεκριμένο Mini, έρχεται απο το εξωτερικό με τον πελάτη πολύ μερακλή και γνώστη! Το κατά τα άλλα εργοστασιακό Mini, έχει τοποθετήσει 15% τροχαλία, κολάρα σιλικόνης και μπεκ bosch 550 για να μην στεγνώσει ποτέ. Ρυθμίστηκε στο dyno, με εξωτερικό wideband Lambda για ακρίβεια. Τελικό αποτέλεσμα 209 ίπποι και 238 Nm ροπής με τον κόφτη να τον ανεβάζουμε στις 7360 όπου είναι και ωφέλιμος. Καθόλου άσχημα αφού στην ουσία εισαγωγή και εξάτμιση είναι εργοστασιακά και όχι ελεύθερα, oπου συνήθως τα φτάνουμε 225-230 ίππους τα συγκεκριμένα! Τέλος αυξήσαμε δραματικά την απόκριση γκαζιού (γιατί μπορούμε)- μετά απο προτροπή του πελάτη- Γρήγορα όμως το μετάνιωσε μιας και δεν ήταν παρά μόνο για αγωνιστική χρήση! Να προσέχετε τι εύχεστε.